piątek, 20 stycznia 2012

1, 2, 3... Zaczynamy! :)

Witajcie! :)

Nazywam się Hania. Dotychczas prowadziałam bloga o gotowaniu - Same Dobre Rzeczy. Jednak gotowanie to nie jest moja jedyna pasja. Lubię też szyć i 'rękodzielić'. Mam nadzieję, że mój blog sprawi Wam trochę radości i odnajdziecie w nim parę praktycznych porad jak upiększyć swoje codzienne życie. :)

Zapraszam Was bardzo serdecznie. Do zobaczenia!

Hania

English:

Hello!

My name is Hania. This is not my first blog, I'm also writing about cooking&food on Same Dobre Rzeczy. But cooking is not my only passion. I like sewing and crafting. I hope you'll like my new project.

XO.

Hania

2 komentarze:

  1. Witaj!
    ten blog jak będzie taki fajny jak kocyk to zapowiada się ciekawie!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło. :-)) Dziękuję Ci za ciepłe słowa, pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń