piątek, 20 stycznia 2012

Słoniowy kocyk z metkami.

Całkiem niedawno, bo troszeczkę ponad miesiąc temu w mojej rodzinie przyszła na świat urocza dziewczynka. :) Jako dumna ciocia postanowiłam uszyć dla Malutkiej kocyk z metkami. Taka 'nowoczesna' przytulanka. Podobno dzieci między 6 a 12 miesiącem uwielbiają takie rzeczy. Mam nadzieję, że spodobają się Jej moje słoniowe produkcje. :)

Jest to w zasadzie premiera, ponieważ to mój pierwszy kocyk z matkami. Wymiary materiału po zszyciu to 15x15 cm (z długością metek wyjdzie pewnie po około 25 cm). Materiał z którego uszyłam kocyk to bawełniana flanelka dziecięca. Mam w planach tutorial, który pokaże wszystkim moim Czytelnikom jak uszyć taki kocyk dla swoich pociech. Jednak na to musimy nieco poczekać. Myślę, że warto. :)

Kocyk jest dwustronny, można go prać (choć należy uważać przy wyciskaniu by nie pomiąć zupełnie tasiemek). Zatem jest to idealny pomysł na prostą zabawkę dla Maluszka. :)

English:

Just a few weeks ago my beautiful niece was born. So, as a new-to-be-auntie, I decided to sew something for the baby. How about small blanket with some labels? I've heard that babies between 6th and 12th month are really big fans of those kind of toys, perfect for chewing and sucking. I hope she'll enjoy it.
The lanket is 15cmx15cm, washable (in 30'C - cold water), two-sided, made form cotton. In near future I want to create some kind of tutorial, which will show all of you how to make a label blanket at home. :)

5 komentarzy:

  1. Pierwsza praca i strzał w dziesiątkę :), będę mieć w pamięci gdy pojawią mi się w rodzinie małe berbeciątka :). Praca cudna, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że zawitałaś na mojego bloga. :-) Dziękuję Ci za miłe słowa, pozdrawiam i ściskam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja czekam na tutorial. Niecierpliwie! Bo mój Potomek na pewno chętnie wsadzi swoje zwinne paluszki we wszystkie metki..
    I podkradłam z drugiego bloga przepis na bulion. I na kebaba, bo dlaczego mój mąż i siostra mają razem chodzić na kebaba do tureckiej budy? (ja nie chodzę, bo mnie odrzuca...)
    i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza przytulanka dla niemowlaka. Szkoda, że moja siostrzenica na taki kocyk jest już 'za duża'. Ale będę pamiętała, żeby takie maleńkie cudo uszyć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń